Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.

"Cookie"-urile au rolul de a facilita accesul si livrarea serviciilor folosite de utilizator de internet, precum personalizarea anumitor setari (limba, tara, preturi afisate in moneda nationala).

  • Anunt - accesul candidatilor in sali la concursul de titularizare

    Anunt-accesul candidatilor in sali la concursul de titularizare
  • INFORMATII CONCURS TITULARIZARE

    ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR

    LA CONCURSUL DE OCUPARE A POSTURILOR

     

    Lista candidaților participanți la concurs (repartiția pe sali) 

    Accesul candidaților în săli se face astfel:

    Intrarea de la sala de sport (CORPUL C) este pentru candidații din următoarele săli:

    Parter:  S1

    Parter:  S2, S3,S4, S5, S6, S7, S8

    Obs: Sala de bagaje este la intrarea în corpul C,la sala de gimnastică

    Intrarea dincurtea interioară (CORPUL B) este pentru candidații din următoarele săli:

    Etaj I: S9, S10, S11, S12, S13, S14, S15, S16

    Etaj II: S17, S18, S19, S20, S21, S22, S23

    Obs: Sala de bagaje este la intrarea în corpul B

    Intrarea principală a școlii (CORPUL A) este pentru candidații din următoarele săli:

    ParterS24, S25, S26, S27

    Etaj IS28, S29, S30,S31, S32

    Obs: Sala de bagaje este la intrarea în corpul A

     

    Concursul va avea loc miercuri, 29 Iulie 2020, la Scoala Gimnaziala Nicolae Titulescu Calarasi, cu respectarea tuturor măsurilor de precauție și protecție privind pandemia de covid 19.

    Din cauza căldurii excesive, ministerul a decalat ora de începere a concursului cu o ora (ora 9,00 fata de ora 10,00 cat era inițial)

    Accesul in sali se va face de la ora 7,00 pana la ora 8,15. După aceasta ora nu va fi permis accesul in centrul de concurs.

    Vor fi 3 cai de acces, iar fiecărui candidat ii va fi verificată temperatura corporală (care nu trebuie sa depășească 37,3 C) de către cadre medicale care vor asigura asistenta medicala pe întreaga durata a desfășurării concursului. Pentru a limita timpul de acces in sali (care include și lăsarea bagajelor/telefoanelor la sălile de bagaje) candidatii sunt rugați sa nu aibă asupra lor bagaje/telefoane, in felul acesta evitându-se aglomerația la locul de depunere a bagajelor. De asemenea, deoarece la intrarea in clădirea școlii va trebui sa se păstreze distanța corespunzătoare între candidați, curtea școlii nu va fi disponibilă pentru parcarea mașinilor candidaților (cu alte cuvinte, pentru a va încadra in ora limita de acces in clădire, va rugam sa aveti in vedere si faptul ca parcarea mașinilor personale nu se face in curte și va trebui sa găsiți parcări libere in apropierea școlii).

     

     

    4 AUGUST 2020 - afisarea rezultatelor

    4 – 5 AUGUST 2020- inregistrarea contestatiilor la sediul ISJ Călărași

    (4 AUGUST 2020până la ora 21.00 si 5 AUGUST 2020până la ora 12.00)

    11 AUGUST 2020- afisarea rezultatelor definitive  

    Repartizarea pe posturi se face in sedinta publica la ISJ Călărași, in data13 august 2020 pentru candidatii care au obtinut note peste 7, in limita posturilor publicate pentru angajare pe perioada nedeterminata (și pe 20 -21 august 2020 pe posturi netiutularizabile)

    Candidatii cu note peste 5 vor fi repartizati in perioada 26-28 august 2020.

     


    Conform Calendarului mișcării personalului didactic, pe data de 17 iulie 2020 pe pagina web a Ministerului Educației și Cercetării, secțiunea TITULARIZARE 2020 și pe site-ul Inspectoratului Școlar Județean Călărași s-au publicat datele de înscriere ale candidaților.

    Candidații au obligația de a verifica toate datele de înscriere care îi vizează (disciplina de concurs, modulul psihopedagogic, avizul cultului ortodox, avizul de educație specială, absolvent an curent etc etc) și vor solicita în scris, dacă este cazul, corectarea acestora, până cel târziu la data de 22 iulie 2020, ora 15,00, pe adresa de e-mailAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. (Se va formula o cerere care va fi scanata/fotografiată și se va atașa la emailul respectiv, alături de copie/fotografie de pe buletin)

    Netransmiterea unei astfel de solicitări conduce la concluzia că datele publicate sunt corecte și complete.

    În data de 22 iulie 2020 pe pagina web a Ministerului Educației și Cercetării, secțiunea TITULARIZARE 2020 și pe site-ul Inspectoratului Școlar Județean Călărași se vor publica datele finale ale candidaților.

    Pentru candidații care nu au prezentat documente privind mediile anilor de studii s-a considerat ca medie de departajare nota 5 (cinci), conform precizărilor MEC.

    Candidații care din diverse motive decid să nu se prezinte la concursul din 29 iulie 2020 vor anunța în scris decizia luată (vor formula o declarație de neparticipare la concurs pe care o scanează/fotografiază și o vor trimite, alături de copie/fotografie de pe buletin, pe adresa de emailAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Absolvenții promoției 2020 vor aduce la ISJ Călărași dovada promovării examenului de absolvire pânăcel târziu la data de 22 iulie 2020, ora 15,00 (dovada absolvirii se poate transmite și pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

     

    LISTA CANDIDATILOR INSCRISI LA CONCURS poate fi consultată accesând linkul http://titularizare.edu.ro/2020/

    Se organizează un singur centru de concurs ( Scoala Gimnaziala Nicolae Titulescu Calarasi). Vom reveni cu informații privind organizarea concursului.

     

    Calendarul complet al mobilității personalului didactic din învățământul preuniversitar este disponibil AICI.

     

    https://www.edu.ro/sites/default/files/anexa%20nr.%2019%20mobilitate%202020_2021.pdf

     

  • Informatii actualizate la data de 7 iulie 2020_REPARTIZARE IN BAZA NOTELOR DIN ANII ANTERIORI

     

    Cererea-suplinire-in-baza-concursurilor-de-titularizare-2019_2018_2017 (pentru cadrele didactice care au obtinut note peste 5 in 2019/2018/2017, iar ulterior nu au obtinut note sub 5)

    Cerere-suplinire-in-baza-concursurilor-2016_2015_2014 (pentru cadrele didactice care au obtinut note peste 7 in 2016/2015/2014, iar ulterior nu au obtinut note sub 5)

    a) înregistrarea, la inspectoratele școlare, a cererilor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea, a candidaților care solicită angajare pe peentru cadrele didactice care au obtinut note peste 5 in 2019/2018/2017 iar ulterior nu au obtinut note subrioadă determinată în baza mediilor de repartizare obţinute la concursurile de titularizare sesiunile 2019, 2018, 2017, 2016, 2015 sau 2014; verificarea și avizarea dosarelor de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;

     

    Perioada: 9 - 16 iulie 2020

    d) repartizarea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului școlar, conform art. 90 din Metodologie;

    Perioada: 26-28 august 2020

  • Date actualizate la 7 iulie 2020) CONCURSUL DE OCUPARE A POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE



    OMEC NR 4549_SUSPENDAREA ORGANIZARII SI DESFASURARII UNOR ACTIVITATI DIN METODOLOGIA DE MISCARE A PERSONALULUI DIDACTIC (NU MAI ESTE IN VIGOARE)

    CONCURSUL NAŢIONAL DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR DECLARATE VACANTE/REZERVATE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR:

    Având în vedere art 65 alin 17 si 18 din Metodologia de mobilitate, modificata si completata de  punctul 34 din OMEC nr. 4302/2020, cu următorul cuprins:

    „(17) Candidații care depun cereri de înscriere, conform alin. (1), însoțite de fișe de înscriere și cărora li se înregistrează datele de înscriere, conform alin. (5), într-un județ sau în municipiul București, se prezintă la proba scrisă în județul în care li s-au înregistrat datele în sistemul informatic.

    (18) Candidații care solicită repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate în alt județ sau în municipiul București, în care nu a susținut proba scrisă, depun cereri în acest sens, în perioada prevăzută în Calendar, la inspectoratul școlar din județul/municipiul București în care solicită repartizarea și informează, în scris, inspectoratul școlar din județul în care a susținut proba scrisă.” 

    Conform celor de mai sus, facem precizarea ca nu mai este nevoie ca participantii la concursul din 29 iulie 2020 sa isi depuna dosare in mai multe judete. Este recomandabil sa participe la proba scrisa in judetul de domiciliu, putand face optiuni si pentru posturi/catedre in alt judet decat cel in care au sustinut proba scrisa. In acest fel se poate gestiona mai usor repartitia pe sali a candidatilor, evitandu-se absentele cauzate de participarea la proba scrisa in alte judete.
    ADEVERINTA MEDICALA TREBUIE SA CONTINA OBLIGATORIU FORMULAREA APT PENTRU A PREDA IN INVATAMANT, INDIFERENT DACA ESTE EMISA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE MEDICINA MUNCII. ALTE FORMULARI (CLINIC SANATOS, APT PENTRU INSCRIEREA LA CONCURS etc) NU SE IAU IN CONSIDERARE, SI ATRAG DUPA SINE INVALIDAREA PARTICIPARII LA CONCURS 

    Cerere-concurs-de-titularizare-2020 (SE depune in perioada 9-16 iulie 2020 la sediul ISJ Călărași, in intervalul orar 9,00 - 15,00, iar vineri pana la ora 14,00)

    Declaratie pe propria raspundere

    Avize_atestate-necesare-ocuparii-posturilor

    Calculul-mediei-de-departajare

    Modul-psihopedagogic

    Specializari-care-confera-dreptul-de-a-ocupa-posturi-in-invatamantul-special-fara-modul-de-invatamant-special

     

     

    MODELE SUBIECTE

    https://www.edupedu.ro/ghid-pentru-titularizare-2020-publicat-de-ministerul-educatiei-modificarile-calendarul-si-modele-de-subiecte/

     

    CALENDAR (CONFORM OMEC NR //06.07.2020) :

    a) înregistrarea dosarelor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2020, la inspectoratele şcolare; verificarea și avizarea dosarelor candidaților de către comisia judeţeană/municipiului Bucureşti de organizare și desfășurare a concursului.

    Perioada: 9-16 iulie 2020

    b) afișarea pe site-ul inspectoratelor școlare a datelor de înscriere înregistrate în sistemul informatic a candidaților înscriși la concursul național

    Termen:17 iulie 2020

    c) depunerea, la inspectoratele scolare a adeverintelor de absolvire de către absolvenții promoției 2020

    Perioada: 1-9 iulie 2020 

    d) verificarea și, după caz, corectarea, în sistemul informatic, a unor date de înscriere ale candidaților

                                                                                                                                                                                                   Perioada:17-21 iulie 2020

    Notă. Candidații care observă erori în datele afișate informează, în scris, prin poștă electronică, inspectoratul școlar în vederea corectării acestora pânî cel târziu la data de 22 iulie 2020, ora 15,00 

    e) afișarea pe siteul șila avizierul ISJ a listei candidaților înscriși și a listei cadrelor didactice angajate cu contract de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei înscrise ca concursul național care solicită repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul/catedra pe care sunt angajate și a listei posturilor/catedrelor pe care sunt angajate aceste cadre didactice;

    Termen: 22 iulie 2020 

    f) desfășurarea probei scrise;

    Termen: 29 iulie 2020

    g) comunicarea rezultatelor inițiale;

    Termen: 4 august 2020

    h) înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare (contestațiile pot fi trimise și prin poșta electronica până la ora 12.00, în data de 5 august 2020, situație în care candidatul anexează la contestația trimisă și cartea de identitate.

    Perioada: 4-5 august 2020 

    i) rezolvarea contestațiilor;

    Perioada: 5 - 10 august 2020

    j) comunicarea rezultatelor finale.

    Termen: 11 august 2020 

    k) înregistrarea cererilor candidaților care solicită repartizarea pe posturi/catedre în alt județ, în care nu a susținut proba scrisă, la inspectoratul școlar din județul în care solicită repartizarea; informarea, în scris, a inspectoratului școlar din județul în care a susținut proba scrisă.

    Perioada: 6 - 7 august 2020

    l) repartizarea cadrelor didactice angajate cu contract individula de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au obținut minim nota 7 (șapte0 la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, pe posturile/catedrele pe care sunt angajate, în condițiile în care consiliile de administrație ale unităților de învățământ au confirmat, prin adresă scrisă, că posturile didactice/catedrele respective au o viabilitate estimată de cel puțin 4 (patru) ani școlari și pot fi ocupate pe perioadă nedeterminată;

    Termen: 12 august 2020

    m) repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte) pe posturi didactice/catedre vacante titularizabile;

    Termen: 13 august 2020

    n) repartizarea candidatilor care au obtinut cel putin nota 7 (sapte) la proba scrisa in cadrul concursului national, sesiunea 2020 , pe posturi netitularizabile

                                                                                                                                                                                               Perioada 20-21 august 2020

     

  • Informatii actualizate la data de 19 august 2020_DETASARE LA CERERE

    SEDINTA VA AVEA LOC LUNI, 24.08.2020, IN SALA DE ȘEDINȚE A ISJ ASTFEL:

    INCEPÂND CU ORA 9, 00 educatoarele și învățătorii 

    INCEPAND CU ORA 9,30 restul specializărilor/disciplinelor


    FISA DE EVALUARE

    LISTA CANDIDATILOR ( date in curs de actualizare și corelare cu datele din aplicație)

    Cerere-detasare-la-cerere-prin-concurs-specific

    a) înregistrarea, la inspectoratele școlare, a dosarelor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea pentru detașare la cerere prin concurs sau concurs specific; verificarea și avizarea dosarelor de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;

    Perioada: 9-16 iulie 2020

    b) afișarea punctajelor la inspectoratele școlare;

    Termen: 17 iulie 2020

    c) depunerea contestațiilor la punctaje la inspectoratele școlare;

    Perioada: 17-20 iulie 2020

    d) soluționarea contestațiilor

    Termen: 21 iulie 2020

    e) soluționare în ședință de repartizare a solicitărilor pentru detașare la cerere prin concurs, în ordinea descrescătoare a mediilor;

    Termen: 20 august 2020

    f) detașare la cerere prin concurs specific (concurs de dosare, pe baza fisei de evaluare) în ordinea descrescătoare a punctajelor;

    Termen: 24 august 2020

  • CONTINUITATE NOTE PESTE 7

    Beneficiaza cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, care au dobândit cel puţin definitivarea în învăţământ (sau vor promova in 2020 examenul de definitivat), în baza mediei de repartizare minimum 7 (şapte) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2019, 2018, respectiv 2019, 2018, 2017 şi/sau 2016 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeaşi clasă de elevi, conform prevederilor art. 61 din Metodologie).

    Cerere-continuitate-suplinire (se depune in scoli pana pe 9 iunie 2020, iar la ISJ se depune in perioada 10-15 iunie 2020)

    Instiintare-ISJ_acord_continuitate_nota_cel_putin_7_si_def_sau_inscrisi_la_def (se transmite la ISJ in perioada 10 - 15 iunie 2020)

    Acord_director_continuitate_nota_cel_putin_7_si_def_sau_inscrisi_la_def 

     

    ETAPE: 

    a) depunerea și înregistrarea la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în vederea prelungirii duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 din Metodologie;

                                                                                                                                                                                                          Până pe 9 iunie 2020

    b) discutarea și analizarea cererilor depuse, precum și comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului de principiu/refuzului privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 din Metodologie;

    Termen: 10 iunie 2020

    c) reactualizarea dosarelor personale, la inspectoratele şcolare, a cadrelor didactice care au primit acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 din Metodologie; verificarea dosarelor şi a situațiilor transmise de unitățile de învățământ, de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar, constituită la nivelul inspectoratului școlar.

    Perioada: 10 – 15 iunie 2020 

    d) verificarea și avizarea dosarelor cadrelor didactice de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;

    Perioada: 10 – 16 iunie 2020

    e) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare.

    Perioada: 18 – 26 iunie 2020

  • CONTINUITATE NOTE PESTE 5

    De prelungire duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2020-2021, beneficiază cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza mediei de repartizare minimum 5 (cinci) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2019 şi/sau 2018, respectiv 2019, 2018, 2017 şi/sau 2016 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeaşi clasă de elevi, conform prevederilor art. 61 și 85 din Metodologie.

    Cerere-continuitate-suplinire (depunerea la scoli pana pe 9 iunie 2020, iar la ISJ in perioada 10-15 iunie 2020)

    Instiintare_ISJ_continuitate_nota_cel_putin_5 (in perioada 10 - 15 iunie 2020)

    Acord_director_continuitate_nota_cel_putin_5

    Etape:

    a) depunerea și înregistrarea la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în vederea prelungirii duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 și 85 din Metodologie;

    Până pe 9 iunie 2020

    b) discutarea și analizarea cererilor depuse, precum și comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului de principiu/refuzului privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 și 85 din Metodologie;

    Termen: 10 iunie 2020

    c) reactualizarea dosarelor personale, la inspectoratele şcolare, a cadrelor didactice care au primit acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 și 85 din Metodologie; verificarea dosarelor şi a situațiilor transmise de unitățile de învățământ, de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar, constituită la nivelul inspectoratului școlar.

    Perioada: 10 – 15 iunie 2020

    d) verificarea și avizarea dosarelor cadrelor didactice de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;

    Perioada: 10 – 16 iunie 2020

    e) repartizarea cadrelor didactice care îndeplinesc condiţiile privind prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2020-2021, conform art. 61 şi 85 din Metodologie.

    Termen: 25 - 26 august 2020

  • MODELE SUBIECTE TITULARIZARE 2020

    https://www.edupedu.ro/ghid-pentru-titularizare-2020-publicat-de-ministerul-educatiei-modificarile-calendarul-si-modele-de-subiecte/

  • CALENDARUL MIȘCĂRII PERSONALULUI DIDACTIC

    Calendarul mobilitatii personalului didactic pentru perioada iunie-septembrie 2020

  • OMEC nr 4302/21.05.2020 privind modificarea și completarea Metodologiei de mobilitate

    https://lege5.ro/Gratuit/gm3tcobuge4q/ordinul-nr-4302-2020-pentru-modificarea-si-completarea-metodologiei-cadru-privind-mobilitatea-personalului-didactic-de-predare-din-invatamantul-preuniversitar-in-anul-scolar-2020-2021-aprobata-prin-or

  • 25.05.2020 - Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2020-2021

    25.05.2020 - Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2020-2021

  • Măsuri în domeniul educației_an școlar 2019-2020_Selecție din OUG 70/14.05.2020 & OUG 58/29.04.2020

    Măsuri în domeniul educației_an școlar 2019-2020_Selecție din OUG 70/14.05.2020 și OUG 58/29.04.2020

  • ACTUALIZARI ALE METODOLOGIEI DE MOBILITATE (MAI 2020)

    Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2020-2021 a fost aprobată prin ordinul de ministru nr 4302/2020.

    În contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului COVID-19, au fost operate următoarele modificări în metodologia de mobilitate a personalului didactic:

    • Proba practică și inspecția la clasă nu se vor mai susține, fiind eliminate - pentru anul în curs - prin OUG nr. 70/2020. În schimb, candidații care au studiat într-o altă limbă decât cea în care urmează să se realizeze predarea vor susține și o probă de limbă care va fi evaluată cu calificativul „Admis/Respins”.
    • O altă modificare constă în faptul că atât documentele de înscriere pentru mobilitate, cât și depunerea contestațiilor pot fi transmise și on-line. Totodată, ședințele de repartizare a posturilor se pot desfășura și on-line.
    • Transferul consimțit și pretransferul între unitățile de învățământ au fost eliminate prin ordonanță de urgență. Aceste etape se vor realiza prin repartizare organizată de către inspectoratele școlare.
    • Etapele de transfer consimțit și de pretransfer la cererea personalului didactic au fost modificate astfel: cadrele didactice își vor depune dosarul de înscriere pentru această etapă la inspectoratele școlare, iar acestea vor organiza repartizarea candidaților.

    Proba scrisă pentru titularizarea în învățământ va avea loc în data de 15 iulie 2020, cu respectarea tuturor măsurilor igienico-sanitare. Repartizarea candidaților se va face în ordinea descrescătoare a notelor obținute la proba scrisă. Pentru titularizarea cadrelor didactice este nevoie de minimum nota 7 (șapte).

    • Proba de interviu a fost eliminată pentru candidații care doresc să ocupe un post în regim de „plata cu ora”.

    Calendarul complet al mobilității personalului didactic din învățământul preuniversitar este disponibil AICI.

     

    DOSARELE PENTRU CONCURSUL DE OCUPARE A POSTURILOR SE VOR DEPUNE IN PERIOADA 18-29 IUNIE 2020. 

    CEREREA PENTRU INSCRIERE LA CONCURS POATE FI DESCARCATA DE aici

  • !!!ACTUALIZARE LA 25 și 28 MAI 2020____MODIFICARE CONTRACT DE MUNCA DIN VIABILITATE DE 1 AN IN CONTRACT PE PERIOADA VIABILITATII POSTULUI

     

    Cerere modificare contract pe perioada viabilitatii postului

    Extras Metodologie_Modificarea-contractului-de-munca-din-perioada-determinata-in-viabilitatea-postului (in curs de actualizare)

    ACTUALIZAT LA DATA DE 25 MAI 2020_Extras-calendar_Modificarea-contractului-din-perioada-determinata-in-contract-pe-viabilitatea-postului

    Model_acord_director_modificare contract

    Model_refuz_director_modificare contract

    Model_acord_ptr ISJ

    Model_refuz_ptr ISJ

    Macheta care trebuie complatata si trimisa la ISJ pana pe 28 mai

    Nota_Ref_Modificarea contract de munca

  • !!! DATE ACTUALIZATE LA DATA DE 25. 05.2020, 28.05.2020 ȘI 5 IUNIE 2020___PRETRANSFER

    SEDINTA PUBLICA VA AVEA LOC LA SALA MARE A ISJ CALARASI, DUPA URMATORUL PROGRAM:

    JOI, 11.06.2020, ora 9,00 INVATATORII SI DE LA ORA 10, 00 EDUCATOARELE

    VINERI, 12.06.2020, INCEPAND CU ORA 9, 00, CELELALTE DISCIPLINE

     

    LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU DEPUS DOSARE PENTRU ETAPA DE PRETRANSFER (puncaje)

    Contestatiile la puncatjele acordate se pot depune la secretariatul ISJ Călărasi in zilele de 5 și 9 iunie 2020 pana la ora 14,00 (sau online la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pana pe 9 iunie 2020, ora 14.00)

     

    CERERILE SE DEPUN DOAR LA ISJ IN PERIOADA 29 MAI - 4 IUNIE 2020 INTRE ORELE 8-12 (NU MAI ESTE NEVOIE DE ACORDUL SCOLII, DECI NU SE DEPUN DOSARE SI LA SCOLI, ASA CUM SE PROCEDA IN ANII ANTERIORI !!)

    IN CAZURI EXCEPTIOALE, DOSARELE SE POT DEPUNE SI SCANATE DUPA DOCUMENTELE ORIGINALE NUMAIM LA ADRESA DEDICATA ETAPEI DE PRETRANSFER Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., CU CONDITIA CA DOCUMENTELE SA FIE SCANATE IN PDF INTR_UN SINGUR DOCUMENT CU MAI MULTE PAGINI.

    LISTA POSTURILOR PENTRU ETAPE DE PRETRANSFER 

    http://titularizare.edu.ro/2020/generated/files/j/index.html#CL

    Actualizata la 28 mai 2020 Cerere-transfer_pretransfer_modificarea-repartizarii-pe-durata-viabilitatii-postului_pentru-inspectoratul-scolar

    Fisa de evaluare necesara completarii dosarului de pretransfer

    Calendar_Pretransfer   ACTUALIZAT LA DATA DE 25.05.2020__

    Extras_Pretransfer-titulari-si-respectiv, candidatii-repartizati-pe-viabilitatea-postului-si-care-au-norma-incompleta (DATE IN CURS DE ACTUALIZARE)

     

    URMATOARELE DOCUMENTE (POSTATE INITIAL PE PAGINA ISJ) NU MAI SUNT DE ACTUALITATE, DEOARECE AU FOST ELIMINATE PRIN OUG NR 70/2020

    COMUNICARE_CONDITII_SPECIFICE_2020

    Model de acord_acord de principiu emis de directorul unităţii

    Model de raport al comisiei de mobilitate a personalului didactic constituite la nivelul unităţii de învăţământ

    Model-adresa-de-instiintare-ISJ_acorduri_pretransfer

  • !!! ACTUALIZARE LA DATA DE 25.05.2020__RESTRANGERI

    SEDINTA DE SOLUTIONARE A RESTRANGERILOR DE ACTIVITATE VA AVEA LOC IN DATA DE 28 MAI 2020 LA SEDIUL ISJ CALARASI, INCEPAND CU ORA 9,00

    LISTA POSTURILOR PENTRU ETAPA DE RESTRANGERE  ȘI LISTA CADRELOR DIDACTICE AFLATE IN RESTRANGERE DE ACTIVITATE poT fi consultate accesand linkul de mai jos (date in curs de actualizare) 

    http://titularizare.edu.ro/2020/generated/files/j/index.html#CL

     

    ACTUALIZAT LA DATA DE 25.05.2020 Calendar restrangeri

    Cerere-transfer_pretransfer_modificarea-repartizarii-pe-durata-viabilitatii-postului_pentru-inspectoratul-scolar

    Cerere-transfer_pretransfer_modificarea-repartizarii-pe-durata-viabilitatii-postului_pentru-unitatea-scolara

    Extras-metodologie_Transfer-restrangere-de-activitate ---DATE IN CURS DE ACTUALIZARE

     

     

    URMATOARELE DOCUMENTE (POSTATE INITIAL PE PAGINA ISJ) NU MAI SUNT DE ACTUALITATE DEOARECE AU FOST ELIMINATE PRIN OUG 70/2020:

    Model_acord_principiu_transfer_restrangere_de_activitate (prevedere eliminata - pentru anul în curs - prin OUG nr. 70/2020)

    Model_adresa_de_instiintare_ISJ_acorduri_transfer_restrangere (prevedere eliminata - pentru anul în curs - prin OUG nr. 70/2020)

    COMUNICARE_CONDITII_SPECIFICE_2020 (prevedere eliminata - pentru anul în curs - prin OUG nr. 70/2020)

    LISTA UNITATILOR SCOLARE CARE AU STABILIT CONDITII SPECIFICE DE OCUPARE APOSTURILOR/CATEDRELOR (prevedere eliminata - pentru anul în curs - prin OUG nr. 70/2020)

  • Restrangeri

    Calendar restrangeri

    Model_adresa_de_instiintare_ISJ_acorduri_transfer_restrangere

    Model_acord_principiu_transfer_restrangere_de_activitate

    COMUNICARE_CONDITII_SPECIFICE_2020

    Extras-metodologie_Transfer-restrangere-de-activitate

    Cerere-transfer_pretransfer_modificarea-repartizarii-pe-durata-viabilitatii-postului_pentru-unitatea-scolara-1

    Cerere-transfer_pretransfer_modificarea-repartizarii-pe-durata-viabilitatii-postului_pentru-inspectoratul-scolar-1

  • CONCURSURI IN TIMPUL ANULUI SCOLAR

     

    Anunt concurs Nana

    Anunt concurs Scoala nr 1 Modelu

    Anunt concurs Frumusani

    Anunt concurs Budesti

    Anunt concurs Valea Rosie

    Anunt concurs Liceul Alexandru Odobescu Lehliu Gara

    Anunt concurs Dichiseni

    Anunt concurs Jegalia

  • SEDINTE PUBLICE 6 SEPTEMBRIE 2019

    SEDINTELE PUBLICE VOR AVEA LOC LA ISJ CALARASI INCEPAND CU ORA 8,30, DUPA URMATORUL GRAFIC

    REZULTATE FINALE CALIFICATI

    REZULTATE FINALE INVATATORI NECALIFICATI

    REZULTATE FINALE EDUCATOARE NECALIFICATE

    POSTURI 6 SEPTEMBRIE

  • CONCURS SUPLINITORI CALIFICATI 4 septembrie 2019

     REZULTATE CONCURS SUPLINITORI CALIFICATI  SEPTEMBRIE 2019 (Contestatiile se depun in data de 5 septembrie 2019 la ISJ Calarasi pana la ora 12,00)

    Lista candidatilor participanti la concursul judetean de ocupare a posturilor (suplinitori calificati). Repartitia pe sali . Concursul se va desfasura la Scoala Gimnaziala Nicolae Titulescu Calarasi. Informatii despre organizarea si desfasurarea concursului pot fi consultate AICI

    ATENTIE!! ISJ Calarasi nu organizeaza concurs pentru disciplinele: ISTORIE, SOCIO_UMANE, GEOGRAFIE, BIOLOGIE, LIMBA SI LITERATURA ROMANA.