Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.

"Cookie"-urile au rolul de a facilita accesul si livrarea serviciilor folosite de utilizator de internet, precum personalizarea anumitor setari (limba, tara, preturi afisate in moneda nationala).

  • TITULARIZARE

     Pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, candidaţii nu mai validează fişele de înscriere

    Candidatul care observă erori în datele afișate informează inspectoratul școlar, în scris, prin poștă electronică la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.,  în vederea corectării acestora, până la data de 16 iulie 2021

     

    LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR PUBLICATE IN JUDETUL CALARASI poate fi consultata accesand linkul:  http://titularizare.edu.ro/2021/generated/files/j/index.html#CL

     Procedura inscriere online 

    Candidații care au depus dosare de înscriere la concursul național în ultimii 3 ani depun/transmit pentru înscrierea la concursul național, sesiunea 2021, la centrul de înscriere, cererea-tip însoțită doar de documente în completarea celor depuse în anii anteriori, dacă este cazul. 

     

    Pe durata stării de alertă, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, concursul național constă în probă scrisă în profilul postului didactic solicitat, potrivit programelor specifice pentru concurs, aprobate prin ordin al ministrului educației și cercetării, conform art. 42alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 70/2020 (se suspendă susținerea inspecţiilor speciale la clasă şi a probelor practice).

    Conform art 80 alin (2) litf din MEtodologie, candidații care depun/transmit cereri de înscriere, însoțite de fișe de înscriere și cărora li se înregistrează datele de înscriere în sistemul informatic într-un județ sau în municipiul București, se prezintă la proba scrisă în județul/municipiul Bucureşti în care li s-au înregistrat datele în sistemul informatic;

    (3) Un candidat poate solicita repartizarea şi într-un alt județ sau în municipiul București în care nu susține proba scrisă. Această opțiune se exprimă, în scris, la data depunerii/transmiterii cererii de înscriere la concurs, candidatul precizând judeţul sau municipiul Bucureşti în care se prezintă la repartizare. MODELUL CERERII DE SOLICITARE A REPARTIZARII (SI) IN ALT JUDET

    (4) Un candidat poate opta pentru repartizare, conform alin. (3), într-un singur județ sau numai în municipiul București, în afara celui în care s-a înscris pentru a susţine proba scrisă.

     

     

    Conform prevederilor art. 113 alin. (3-6) din Metodologie:

     Inspectoratul şcolar solicită inspectoratului de poliție județean extrasul de pe cazierul judiciar, respectiv copie de pe Registru, în conformitate cu prevederile art. 20 alin. (7) din Legea nr. 290/2004 privind cazierul judiciar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv art. 18 alin. (3) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare.

     Cadrele didactice/candidaţii îşi dau consimţământul expres/acordul pentru solicitarea extrasului de pe cazierul judiciar, respectiv a copiei de pe Registru de către inspectoratul şcolar prin semnarea cererilor-tip de înscriere la etapele de mobilitate, conform anexei nr. 14 din Metodologie (cererile tip).

     Solicitările inspectoratelor şcolare se transmit imediat după finalizarea înscrierii cadrelor didactice/candidaţilor, astfel încât documentele solicitate să fie furnizate cel târziu până la data afişării rezultatelor la probele practice/orale şi inspecţiile speciale la clasă.

     În situaţia în care în urma verificărilor extrasului de pe cazierul judiciar, respectiv a copiei de pe Registru se constată faptul că un cadru didactic/candidat are antecedente penale pentru infracţiuni contra persoanei săvârşite cu intenţie în împrejurări legate de exercitarea profesiei sau este înscris în Registru, acesta pierde dreptul de a participa la proba scrisă a concursului.

     

    Absolvenţii promoţiei 2021 fac dovada, în momentul înscrierii, prin adeverinţă în original, că sunt în an terminal de studii şi că vor susţine examenul de absolvire a studiilor în anul 2021.

     

    Notă:

     Candidaţii care din motive obiective nu se pot deplasa la centrul de înscriere în perioada 11-17 mai 2021 (motive de sănătate, temperatură peste 37,3C la triajul epidemiologic, izolare epidemiologică la domiciliu, carantină epidemiologică) se pot înscrie online.

     Formatul fişierelor, codurile pentru denumirea acestor fişiere, pentru denumirea şi conţinutul arhivei electronice cu documentele care constituie dosarul depus online, vor fi comunicate până în data de 11.05.2021. 

     

    Precizari Ministerul Educatiei (Adresa nr 2816/DGIP/7.05,2021)

    Cerere concurs titularizare (se depune la ISJ Calarasi in perioada 11-17 mai 2021 intre orele 9-15, exceptie ziua de vineri cand se depun intre orele 9-14,00)

    Fisa de inscriere concurs titularizare

    Declaratie pe propria raspundere

    Calendar Concurs titularizare 2021

    Avize atestate necesare

    Calculul mediei de departajare

    Modul Psihopedagogic

    Avize invatamant special

    Extras Metodologie concurs titularizare 2021

    Programele valabile pentru concurs 2021 pot fi consultate pe adresa http://titularizare.edu.ro/2021/

  • DETASARE IN INTERESUL INVATAMANTULUI

    Acord (cerere) detasare in interesul invatamantului

    Calendar detasare in interesul invatamantului (REPARTIZAREA PE 20 AUGUST 2021)

    Meodologie detasare in interesul invatamantului

    Model solicitare de catre scoala a detasarii unui cadru didactic 

  • DETASARE LA CERERE

    Calendar detasare la cerere NOTA: Continuitate la cerere au cadrele didactice titulare care s-au detasat, titulare fiind, in urma unui concurs de ocupare a posturilor. LA NIVELUL JUDETULUI CALARASI NU SUNT CADRE DIDACTICE CARE S-AU DETASAT PRIN CONCURS, DECI NU POT SOLICITA CONTINUITATE LA DETASARE, in baza punctului1) din calendarul etapei de detasare la cerere. 

    Cerere detasare la cerere (se depun la ISJ in perioada 11-17 mai 2021), Pentru motive temeinice cererile se pot depune si in perioada 18-19 august 2021

    Fisa de evaluare

    Sedinta de repartizare va avea loc pe 25 august 2021

  • CONTINUITATE NOTE PESTE 7 (pentru candidatii care au definitivatul sau sunt inscrisi la definitivat in 2021)

    Cerere adresata directorului unitatii(se depune in perioada 14-20 aprilie 2021)

    Cerere pentru ISJ (se depune in perioada 22-28 aprilie)

    Calendar etapa de continuitate cu note peste 7

    Metodologie etapa continuitate note peste 7

    Adresa catre ISJ pentru comunicarea acordului de continuitate pe post(se transmit pana pe 21 aprilie 2021)

    Adresa catre cadrul didactic pentru comunicarea acordului_refuzului privind continuiatea pe post

  • CONTINUITATE NOTE PESTE 5

    Cerere adresata directorului unitatii (se depune in perioada 14-20 aprilie 2021)

    Cerere pentru ISJ (se depune in perioada 11-17 mai)

    Calendar etapa de continuitate cu note peste 5

    Metodologie etapa continuitate note peste 5

    Adresa catre ISJ pentru comunicarea acordului de continuitate pe post(se transmit in perioada 11-17 mai odata cu actualizarea dosarelor la ISJ)

    Adresa catre cadrul didactic pentru comunicarea acordului_refuzului privind continuiatea pe post

  • PRETRANSFER

    SEDINTA PUBLICA VA AVEA LOC in data de 26 aprilie 2021 IN SALA DE SEDINTE A ISJ incepand cu ora 10 dupa urmatorul grafic:

    ora 10,00 DISCIPLINELE DE CULTURA GENERAL si DISCIPLINELE TEHNOLOGICE

    ora 11,00 INVATATORII

    ora 11,30 EDUCATOARELE

    LISTA actualizata A CADRELOR DIDACTICE INSCRISE LA ETAPA DE PRETRANSFER

    LISTA CADRELOR DIDACTICE TITULARE IN JUDETUL CALARASI CARE SI-AU DEPUS DOSARE DE PRETRANSFER IN ALTE JUDETE

    POSTURI/CATEDRE pentru pretransfer.

    Lista completa a posturilor poate fi consultata accesand linkul urmator: http://titularizare.edu.ro/2021/generated/files/j/index.html#CL

    Cerere pentru ISJ (se depune in perioada 9-14 aprilie a.c.)

    Cerere pentru obtinerea acordului (NU SE MAI DEPUNE la unitatea scolara la care se solicita pretransferul) 

    Metodologie pretransfer

    Calendar pretransfer (contestatiile la punctaje se depun pana vineri, 16 aprilie a.c., ora 12,00)

    Notă: Pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, se suspendă organizarea şi desfăşurarea activităţilor prevăzute la lit. b), lit. i) (i), lit. j) (i) şi (ii) şi lit. l) din CALENDARUL ETAPEI DE PRETRANSFER .

     

    *Pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, se susţin doar probe practice/orale evaluate prin calificative „Admis/Respins”, conform anexei nr. 4 la Metodologie, probe la care nu se admit contestații, rezultatul stabilit de comisia de organizare și desfășurare a probelor orale rămânând definitiv. ANEXA 4

     

    Model de acord_acord de principiu emis de directorul unităţii (pe 21 aprilie se analizeaza in CA al unitatii scolare, se emite si se transmite cadrului didactic)

    Model de raport al comisiei de mobilitate a personalului didactic constituite la nivelul unităţii de învăţământ

    Model-adresa-de-instiintare-ISJ_acorduri_pretransfer (se emite si se transmite pe 21 aprilie a.c.)

    Fisa de evaluare (se ataseaza la dosarul depus la ISJ)

  • MODIFICARE CONTRACT DE MUNCA DIN VIABILITATE DE 1 AN IN CONTRACT PE PERIOADA DE VIABILITATE A POSTULUI

    Cerere modificare contract (se depune la unitatile scolare in perioada 30 martie-2 aprilie)

    CALENDAR

    Extras Metodologie

    Model instiintare cadru didactic privind ACORDUL de modificare a contractului (termen limita de comunicare: 6 aprilie 2021)

    Model instiintare cadru didactic privind REFUZUL de modificare a contractului (termen limita de comunicare: 6 aprilie 2021)

    Model comunicare ACORD catre ISJ (termen: 6 aprilie 2021)

    Model comunicare REFUZ catre ISJ (termen: 6 aprilie 2021)

     

  • RESTRANGERE DE ACTIVITATE

    SEDINTA DE REPARTIZARE VA AVEA LOC JOI, 25 MARTIE 2021, DE LA ORA 12,30, LA SEDIUL ISJ CALARASI

    Lista cadrelor didactice aflate in restrangere de activitate

     

    Starea de alerta se prelungeste cu inca 30 de zile incepand cu 14 martie 2021, cf. HG nr. 293/11.03.2021. Asadar, din acest motiv, in cadrul etapei de solutionare a restrangerilor de activitate nu se sustin inspectii la clasa si probe practice. 

    De asemenea se suspenda organizarea şi desfăşurarea activităţilor prevăzute in Calendar la pct. I.6 lit. i)-m), astfel:

    i) depunerea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, de către cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pentru obținerea acordurilor/acordurilor de principiu în vederea soluționării restrângerii de activitate la unităţile de învăţământ, CMBRAE/CJRAE;

    Perioada: 17-18 martie 2021
    j) analiza în consiliile de administrație ale unităților de învățământ a solicitărilor și comunicarea acordului/acordului de principiu pentru transfer/refuzului motivat;
    Termen: 19 martie 2021
    k) depunerea şi înregistrarea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, de către personalul didactic care solicită transfer consimțit între unitățile de învățământ, la unitatea de învățământ;
    Zilele: 19 şi 22martie 2021
    l) soluționarea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu pentru transfer emise de unitățile de învățământ în consiliul de
    administrație al unității de învățământ;
    Perioada: 22-23 martie 2021
    m) depunerea acordurilor/acordurilor de principiu cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate la comisia
    judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate;
    Perioada: 22-24martie 2021
     
    REPARTIZAREA IN SEDINTA SE VA REALIZA DOAR IN BAZA PUNCTAJULUI, cu respectarea METODOLOGIEI

     

    CERERE_RESTRANGERE_ADRESATA_ DIRECTORULUI (NU SE MAI DEOPUNE ACEASTA CERERE LA UNITATILE SCOLARE PENTRU OBTINEREA ACORDULUI)

    CERERE_RESTRANGERE_ADRESATA_ISJ_2021

    CERERE_RESTRANGERE_ADRESATA_ISJ_SARS_CoV_2

    Calendar-Restrangere-de-activitate Se suspenda organizarea şi desfăşurarea activităţilor prevăzute in Calendar la pct. I.6 lit. i)-m)

    Metodologie-Restrangere-de-activitate

    Model_acord_principiu_transfer_restrangere_de_activitate (NU MAI ESTE NECESAR)

    Model_adresa_de_instiintare_ISJ_acorduri_transfer_restrangere (NU MAI ESTE NECESAR)

    Model_raport_comisie_de_mobilitate_transfer_restrangere (NU MAI ESTE NECESAR)

    FISA DE EVALUARE

     

  • INTREGIRI

    Cerere-intregire-norma_2021

    Extras-Metodologie-intregire-de-norma

    Instiintare_cadru_didactic_aprobare_intregire_norma_

    Instiintare_ISJ_intregire_norma

  • COMPLETAREA NORMEI DIDACTICE LA NIVELUL ISJ (in alta localitate)

    Sedinta de repartizare va avea loc in data de 2 martie 2021, in sala de sedinte a ISJ Calarasi, incepand cu ora 10,00.

    Cerere_completare_norma_la nivelul ISJ

    Extras_Calendar_Completare_de_norma_la_nivelul_ISJ

    Extras-Metodologie_Completare_de_norma_la_nivelul_ISJ

    Fisa de evaluare

  • COMPLETAREA NORMEI DIDACTICE IN ACEEASI UNITATE SAU IN ACEEASI LOCALITATE

    Cerere_completare_ norma_ in aceeasi unitate_2021

    Extras_Calendar completare norma in aceeasi unitate

    Instiintare_cadru_didactic_aprobare_completare_pe_perioada_nedeterminata

    Instiintare_cadru_didactic_aprobare_completare_perioada_determinata

    Instiintare_ISJ Calarasi_ situatii_completare in unitate pe perioada nedeterminata

    Centralizator_completari in aceeasi unitate_aceeasi localitate

  • MENTINERE IN ACTIVITATE PESTE IMPLINIREA VARSTEI DE PENSIONARE

    LISTA CADRELOR DIDACTICE PENTRU CARE S-A APROBAT MENTINEREA IN ACTIVITATE, CA TITULARI, PESTE IMPLINIREA VARSTEI DE 65 DE ANI (cf hotararii CA din data de 15 februarie a.c.)

    Nota de probleme 2021 

    Cerere mentinere ca titular

    OPTIUNE_MENTINERE_conf_Deciziei_Curtii Constitutionale

    Acord mentinere ca titular

    Comunicare ISJ privind mentinerea ca titular

    Calendarul etapei de mentinere in activitate actualiyat (modificat prin Ordinul nr 3165 din 21.01.2021)

     

  • MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC PENTRU ANUL SCOLAR 2020-2021

    INFORMATIILE PREZENTATE MAI JOS SE REFERA LA ETAPELE DE MISCARE AFERENTE ANULUI SCOLAR 2020-2021. PENTRU INFORMATII ACTUALIZATE PRIVIND ETAPELE DE MISCARE AFLATE IN DERULARE PENTRU ANUL SCOLAR URMATOR, CONFORM OMEN NR 5991/11.11.2020, URMARITI POSTARILE PUBLICATE IN ANUL 2021.

  • REZULTATE CONCURS SUPLINITORI CALIFICATI/TESTARE NECALIFICATI

    REZULATE CONTESTAȚII

    REZULTATE INIȚIALE CONCURS SUPLINITORI CALIFICATI

    REZULTATE INVATATORI NECALIFICAȚI 

    REZULTATE EDUCATOARE NECALIFICATE

    Nota de promovare: minim 5 la ambele probe (scris+interviu)

    Eventualele contestații se depun la secretariatul ISJ in data de 02.09.2020, in intervalul orar 8,30-12,30

    Sedintele de repartizare vor avea loc vineri, 4.09.2020 la sediul ISJ.

    Programarea (orientativa) pe discipline  

    Posturi ramase dupa etapa de incadrare la plata cu ora(fisier in lucru)

  • GRAFICUL SEDINTELOR DE REPARTIZARE DIN PERIOADA AUGUST - SEPTEMBRIE 2020

    🔴 12 august 2020 - repartizarea cadrelor didactice angajate deja cu contract de munca pe perioada viabilității postului, din 1 septembrie 2019, care au participat la Titularizare 2020 și au obținut minim nota 7 și au și definitivatul promovat.

    La concursul organizat in judetul Calarasi nu sunt candidati care indeplinesc conditiile de repartizare din 12 august 2020

    🔴 13 august 2020 - repartizarea candidaților care au obținut minim notă 7 la Titularizare 2020, indiferent de statutul lor (titulari sau nu!), pe posturi publicate pe perioadă nedeterminată (titularizabile)  -EDUCATIE VIZUALA, EDUCATIE FIZICA SI SPORT, INVATATORI, EDUCATOARE, LIMBA ENGLEZA, LIMBA FRANCEZA, MATEMATICA, PSIHIPEDAGOGI SPECIALA. Repartizarea se va face în ordine descrescătoare a notelor pe disciplina respectivă, în limita posturilor didactice titularizabile. Și candidații din alte județe vor putea fi repartizați (este vorba de cei care vor face cerere în perioada 6-7 august 2020 pentru a fi repartizați în alt județ decât cel la care au susținut proba scrisă, deci lista cu cei care vor fi repartizați în ordine descrescătoare a mediilor îi va include și pe ei);

    🔴 14 august 2020 - repartizareacandidaților cu statut de cadre didactice titulare în învățământul preuniversitar anterior înscrierii la concursul naţional, sesiunea 2020, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular, indiferent de viabilitatea postului (pretransfer prin concurs)

    🔴 18 august 2020 - detasarea in interesul invatamantului, respectiv repartizareacadrelor didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 61 din Metodologie (au note peste 7 la titularizare în anii anteriori și au promovat și examenul de definitivat

                                       

    🔴 20 august 2020 - detasarea la cerere pentru titularii care au sustinut concursul din 29 iulie 2020 si repartizarea candidaților care au obținut cel putin 7 la Titularizare 2020 pe posturi de suplinire,având prioritate candidații care beneficiază și de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul școlar 2020-2021 în baza mediei de repartizare minimum 7 (șapte), în condițiile prevăzute la art. 61 și 85 din Metodologie;

     

    🔴 24 august 2020 - detasarea la cerere prin concurs specific (concurs de dosare) Lista cadrelor didactice care solicuta detasare prin concurs specific (LISTA CADRELOR IN CURS DE ACTUALIZARE ȘI CORELARE CU DATEKE DIN APLICAȚIE)

    SEDINTA VA AVEA LOC IN SALA DE ȘEDINȚE A ISJ ASTFEL:

    INCEPÂND CU ORA 9, 00 educatoarele și învățătorii 

    INCEPAND CU ORA 9,30 restul specializărilor/disciplinelor

     

    🔴 25 august 2020- repartizarea continuităților;NU SE ORGANIZEAZĂ ȘEDINȚA PUBLICA

    🔴 26 august 2020- repartizarea candidaților care au obținut minim nota 5 la Titularizare 2020, apoi mediile din 2019-2014 (repartizare cf art 90 din Metodologie); INCLUSIV REPARTIZAREA CANDIDAȚILOR CARE AU SOLICITAT CONTINUITATE DAR POSTUL S-A OCUPAT IN ETAPELE ANTERIOARE

    🔴 4-8 septembrie 2020- repartizarea candidaților care vor promova concursul pentru suplinitori calificați, respectiv testarea pentru necalificați (dosarele se depun în perioada 26-27 august ptr calificați, respectiv 27-28 august pentru necalificați, iar concursul/testarea vor fi pe 1 septembrie)

     

    NOTĂ

    Conform art 21 (6) din Metodologie: „Pentru cadrele didactice debutante repartizate începând cu 1 septembrie 2012, ca urmare a participării la concursul naţional, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată care, de la data angajării pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru perioadă nedeterminată, în perioada 1 septembrie 2012-31 august 2020, acumulează o vechime efectivă la catedră de cel mult 6 ani, precum şi pentru cadrele didactice debutante care au ocupat posturi în baza prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare4, sesiunile 2015, 2016, 2017 sau 2018, consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ în care au fost repartizate hotărăsc, după promovarea examenului pentru dobândirea definitivării în învăţământ, sesiunea 2020, modificarea duratei contractelor individuale de muncă din perioadă determinată în perioadă nedeterminată.”

    Etape:

    a) stabilirea, în consiliile de administrație ale unităților de învățământ, a modificării duratei contractelor individuale de muncă din perioadă determinată în perioadă nedeterminată pentru cadrele didactice prevăzute la art. 21 alin. (6) din Metodologie;

    Perioada: 20-21 august 2020

    b) transmiterea hotărârilor consiliilor de administrație ale unităților de învățământ la inspectoratele școlare;

    Termen: 24 august 2020

  • INFORMATII CONCURS TITULARIZARE

    ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR

    LA CONCURSUL DE OCUPARE A POSTURILOR

     

    Lista candidaților participanți la concurs (repartiția pe sali) 

    Accesul candidaților în săli se face astfel:

    Intrarea de la sala de sport (CORPUL C) este pentru candidații din următoarele săli:

    Parter:  S1

    Parter:  S2, S3,S4, S5, S6, S7, S8

    Obs: Sala de bagaje este la intrarea în corpul C,la sala de gimnastică

    Intrarea dincurtea interioară (CORPUL B) este pentru candidații din următoarele săli:

    Etaj I: S9, S10, S11, S12, S13, S14, S15, S16

    Etaj II: S17, S18, S19, S20, S21, S22, S23

    Obs: Sala de bagaje este la intrarea în corpul B

    Intrarea principală a școlii (CORPUL A) este pentru candidații din următoarele săli:

    ParterS24, S25, S26, S27

    Etaj IS28, S29, S30,S31, S32

    Obs: Sala de bagaje este la intrarea în corpul A

     

    Concursul va avea loc miercuri, 29 Iulie 2020, la Scoala Gimnaziala Nicolae Titulescu Calarasi, cu respectarea tuturor măsurilor de precauție și protecție privind pandemia de covid 19.

    Din cauza căldurii excesive, ministerul a decalat ora de începere a concursului cu o ora (ora 9,00 fata de ora 10,00 cat era inițial)

    Accesul in sali se va face de la ora 7,00 pana la ora 8,15. După aceasta ora nu va fi permis accesul in centrul de concurs.

    Vor fi 3 cai de acces, iar fiecărui candidat ii va fi verificată temperatura corporală (care nu trebuie sa depășească 37,3 C) de către cadre medicale care vor asigura asistenta medicala pe întreaga durata a desfășurării concursului. Pentru a limita timpul de acces in sali (care include și lăsarea bagajelor/telefoanelor la sălile de bagaje) candidatii sunt rugați sa nu aibă asupra lor bagaje/telefoane, in felul acesta evitându-se aglomerația la locul de depunere a bagajelor. De asemenea, deoarece la intrarea in clădirea școlii va trebui sa se păstreze distanța corespunzătoare între candidați, curtea școlii nu va fi disponibilă pentru parcarea mașinilor candidaților (cu alte cuvinte, pentru a va încadra in ora limita de acces in clădire, va rugam sa aveti in vedere si faptul ca parcarea mașinilor personale nu se face in curte și va trebui sa găsiți parcări libere in apropierea școlii).

     

     

    4 AUGUST 2020 - afisarea rezultatelor

    4 – 5 AUGUST 2020- inregistrarea contestatiilor la sediul ISJ Călărași

    (4 AUGUST 2020până la ora 21.00 si 5 AUGUST 2020până la ora 12.00)

    11 AUGUST 2020- afisarea rezultatelor definitive  

    Repartizarea pe posturi se face in sedinta publica la ISJ Călărași, in data13 august 2020 pentru candidatii care au obtinut note peste 7, in limita posturilor publicate pentru angajare pe perioada nedeterminata (și pe 20 -21 august 2020 pe posturi netiutularizabile)

    Candidatii cu note peste 5 vor fi repartizati in perioada 26-28 august 2020.

     


    Conform Calendarului mișcării personalului didactic, pe data de 17 iulie 2020 pe pagina web a Ministerului Educației și Cercetării, secțiunea TITULARIZARE 2020 și pe site-ul Inspectoratului Școlar Județean Călărași s-au publicat datele de înscriere ale candidaților.

    Candidații au obligația de a verifica toate datele de înscriere care îi vizează (disciplina de concurs, modulul psihopedagogic, avizul cultului ortodox, avizul de educație specială, absolvent an curent etc etc) și vor solicita în scris, dacă este cazul, corectarea acestora, până cel târziu la data de 22 iulie 2020, ora 15,00, pe adresa de e-mailAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. (Se va formula o cerere care va fi scanata/fotografiată și se va atașa la emailul respectiv, alături de copie/fotografie de pe buletin)

    Netransmiterea unei astfel de solicitări conduce la concluzia că datele publicate sunt corecte și complete.

    În data de 22 iulie 2020 pe pagina web a Ministerului Educației și Cercetării, secțiunea TITULARIZARE 2020 și pe site-ul Inspectoratului Școlar Județean Călărași se vor publica datele finale ale candidaților.

    Pentru candidații care nu au prezentat documente privind mediile anilor de studii s-a considerat ca medie de departajare nota 5 (cinci), conform precizărilor MEC.

    Candidații care din diverse motive decid să nu se prezinte la concursul din 29 iulie 2020 vor anunța în scris decizia luată (vor formula o declarație de neparticipare la concurs pe care o scanează/fotografiază și o vor trimite, alături de copie/fotografie de pe buletin, pe adresa de emailAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Absolvenții promoției 2020 vor aduce la ISJ Călărași dovada promovării examenului de absolvire pânăcel târziu la data de 22 iulie 2020, ora 15,00 (dovada absolvirii se poate transmite și pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

     

    LISTA CANDIDATILOR INSCRISI LA CONCURS poate fi consultată accesând linkul http://titularizare.edu.ro/2020/

    Se organizează un singur centru de concurs ( Scoala Gimnaziala Nicolae Titulescu Calarasi). Vom reveni cu informații privind organizarea concursului.

     

    Calendarul complet al mobilității personalului didactic din învățământul preuniversitar este disponibil AICI.

     

    https://www.edu.ro/sites/default/files/anexa%20nr.%2019%20mobilitate%202020_2021.pdf

     

  • Informatii actualizate la data de 7 iulie 2020_REPARTIZARE IN BAZA NOTELOR DIN ANII ANTERIORI

     

    Cererea-suplinire-in-baza-concursurilor-de-titularizare-2019_2018_2017 (pentru cadrele didactice care au obtinut note peste 5 in 2019/2018/2017, iar ulterior nu au obtinut note sub 5)

    Cerere-suplinire-in-baza-concursurilor-2016_2015_2014 (pentru cadrele didactice care au obtinut note peste 7 in 2016/2015/2014, iar ulterior nu au obtinut note sub 5)

    a) înregistrarea, la inspectoratele școlare, a cererilor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea, a candidaților care solicită angajare pe peentru cadrele didactice care au obtinut note peste 5 in 2019/2018/2017 iar ulterior nu au obtinut note subrioadă determinată în baza mediilor de repartizare obţinute la concursurile de titularizare sesiunile 2019, 2018, 2017, 2016, 2015 sau 2014; verificarea și avizarea dosarelor de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;

     

    Perioada: 9 - 16 iulie 2020

    d) repartizarea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului școlar, conform art. 90 din Metodologie;

    Perioada: 26-28 august 2020

  • Date actualizate la 7 iulie 2020) CONCURSUL DE OCUPARE A POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE



    OMEC NR 4549_SUSPENDAREA ORGANIZARII SI DESFASURARII UNOR ACTIVITATI DIN METODOLOGIA DE MISCARE A PERSONALULUI DIDACTIC (NU MAI ESTE IN VIGOARE)

    CONCURSUL NAŢIONAL DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR DECLARATE VACANTE/REZERVATE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR:

    Având în vedere art 65 alin 17 si 18 din Metodologia de mobilitate, modificata si completata de  punctul 34 din OMEC nr. 4302/2020, cu următorul cuprins:

    „(17) Candidații care depun cereri de înscriere, conform alin. (1), însoțite de fișe de înscriere și cărora li se înregistrează datele de înscriere, conform alin. (5), într-un județ sau în municipiul București, se prezintă la proba scrisă în județul în care li s-au înregistrat datele în sistemul informatic.

    (18) Candidații care solicită repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate în alt județ sau în municipiul București, în care nu a susținut proba scrisă, depun cereri în acest sens, în perioada prevăzută în Calendar, la inspectoratul școlar din județul/municipiul București în care solicită repartizarea și informează, în scris, inspectoratul școlar din județul în care a susținut proba scrisă.” 

    Conform celor de mai sus, facem precizarea ca nu mai este nevoie ca participantii la concursul din 29 iulie 2020 sa isi depuna dosare in mai multe judete. Este recomandabil sa participe la proba scrisa in judetul de domiciliu, putand face optiuni si pentru posturi/catedre in alt judet decat cel in care au sustinut proba scrisa. In acest fel se poate gestiona mai usor repartitia pe sali a candidatilor, evitandu-se absentele cauzate de participarea la proba scrisa in alte judete.
    ADEVERINTA MEDICALA TREBUIE SA CONTINA OBLIGATORIU FORMULAREA APT PENTRU A PREDA IN INVATAMANT, INDIFERENT DACA ESTE EMISA DE MEDICUL DE FAMILIE SAU DE MEDICUL DE MEDICINA MUNCII. ALTE FORMULARI (CLINIC SANATOS, APT PENTRU INSCRIEREA LA CONCURS etc) NU SE IAU IN CONSIDERARE, SI ATRAG DUPA SINE INVALIDAREA PARTICIPARII LA CONCURS 

    Cerere-concurs-de-titularizare-2020 (SE depune in perioada 9-16 iulie 2020 la sediul ISJ Călărași, in intervalul orar 9,00 - 15,00, iar vineri pana la ora 14,00)

    Declaratie pe propria raspundere

    Avize_atestate-necesare-ocuparii-posturilor

    Calculul-mediei-de-departajare

    Modul-psihopedagogic

    Specializari-care-confera-dreptul-de-a-ocupa-posturi-in-invatamantul-special-fara-modul-de-invatamant-special

     

     

    MODELE SUBIECTE

    https://www.edupedu.ro/ghid-pentru-titularizare-2020-publicat-de-ministerul-educatiei-modificarile-calendarul-si-modele-de-subiecte/

     

    CALENDAR (CONFORM OMEC NR //06.07.2020) :

    a) înregistrarea dosarelor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2020, la inspectoratele şcolare; verificarea și avizarea dosarelor candidaților de către comisia judeţeană/municipiului Bucureşti de organizare și desfășurare a concursului.

    Perioada: 9-16 iulie 2020

    b) afișarea pe site-ul inspectoratelor școlare a datelor de înscriere înregistrate în sistemul informatic a candidaților înscriși la concursul național

    Termen:17 iulie 2020

    c) depunerea, la inspectoratele scolare a adeverintelor de absolvire de către absolvenții promoției 2020

    Perioada: 1-9 iulie 2020 

    d) verificarea și, după caz, corectarea, în sistemul informatic, a unor date de înscriere ale candidaților

                                                                                                                                                                                                   Perioada:17-21 iulie 2020

    Notă. Candidații care observă erori în datele afișate informează, în scris, prin poștă electronică, inspectoratul școlar în vederea corectării acestora pânî cel târziu la data de 22 iulie 2020, ora 15,00 

    e) afișarea pe siteul șila avizierul ISJ a listei candidaților înscriși și a listei cadrelor didactice angajate cu contract de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei înscrise ca concursul național care solicită repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul/catedra pe care sunt angajate și a listei posturilor/catedrelor pe care sunt angajate aceste cadre didactice;

    Termen: 22 iulie 2020 

    f) desfășurarea probei scrise;

    Termen: 29 iulie 2020

    g) comunicarea rezultatelor inițiale;

    Termen: 4 august 2020

    h) înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare (contestațiile pot fi trimise și prin poșta electronica până la ora 12.00, în data de 5 august 2020, situație în care candidatul anexează la contestația trimisă și cartea de identitate.

    Perioada: 4-5 august 2020 

    i) rezolvarea contestațiilor;

    Perioada: 5 - 10 august 2020

    j) comunicarea rezultatelor finale.

    Termen: 11 august 2020 

    k) înregistrarea cererilor candidaților care solicită repartizarea pe posturi/catedre în alt județ, în care nu a susținut proba scrisă, la inspectoratul școlar din județul în care solicită repartizarea; informarea, în scris, a inspectoratului școlar din județul în care a susținut proba scrisă.

    Perioada: 6 - 7 august 2020

    l) repartizarea cadrelor didactice angajate cu contract individula de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au obținut minim nota 7 (șapte0 la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, pe posturile/catedrele pe care sunt angajate, în condițiile în care consiliile de administrație ale unităților de învățământ au confirmat, prin adresă scrisă, că posturile didactice/catedrele respective au o viabilitate estimată de cel puțin 4 (patru) ani școlari și pot fi ocupate pe perioadă nedeterminată;

    Termen: 12 august 2020

    m) repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte) pe posturi didactice/catedre vacante titularizabile;

    Termen: 13 august 2020

    n) repartizarea candidatilor care au obtinut cel putin nota 7 (sapte) la proba scrisa in cadrul concursului national, sesiunea 2020 , pe posturi netitularizabile

                                                                                                                                                                                               Perioada 20-21 august 2020

     

  • Informatii actualizate la data de 19 august 2020_DETASARE LA CERERE

    SEDINTA VA AVEA LOC LUNI, 24.08.2020, IN SALA DE ȘEDINȚE A ISJ ASTFEL:

    INCEPÂND CU ORA 9, 00 educatoarele și învățătorii 

    INCEPAND CU ORA 9,30 restul specializărilor/disciplinelor


    FISA DE EVALUARE

    LISTA CANDIDATILOR ( date in curs de actualizare și corelare cu datele din aplicație)

    Cerere-detasare-la-cerere-prin-concurs-specific

    a) înregistrarea, la inspectoratele școlare, a dosarelor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea pentru detașare la cerere prin concurs sau concurs specific; verificarea și avizarea dosarelor de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;

    Perioada: 9-16 iulie 2020

    b) afișarea punctajelor la inspectoratele școlare;

    Termen: 17 iulie 2020

    c) depunerea contestațiilor la punctaje la inspectoratele școlare;

    Perioada: 17-20 iulie 2020

    d) soluționarea contestațiilor

    Termen: 21 iulie 2020

    e) soluționare în ședință de repartizare a solicitărilor pentru detașare la cerere prin concurs, în ordinea descrescătoare a mediilor;

    Termen: 20 august 2020

    f) detașare la cerere prin concurs specific (concurs de dosare, pe baza fisei de evaluare) în ordinea descrescătoare a punctajelor;

    Termen: 24 august 2020

  • CONTINUITATE NOTE PESTE 7

    Beneficiaza cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, care au dobândit cel puţin definitivarea în învăţământ (sau vor promova in 2020 examenul de definitivat), în baza mediei de repartizare minimum 7 (şapte) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2019, 2018, respectiv 2019, 2018, 2017 şi/sau 2016 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeaşi clasă de elevi, conform prevederilor art. 61 din Metodologie).

    Cerere-continuitate-suplinire (se depune in scoli pana pe 9 iunie 2020, iar la ISJ se depune in perioada 10-15 iunie 2020)

    Instiintare-ISJ_acord_continuitate_nota_cel_putin_7_si_def_sau_inscrisi_la_def (se transmite la ISJ in perioada 10 - 15 iunie 2020)

    Acord_director_continuitate_nota_cel_putin_7_si_def_sau_inscrisi_la_def 

     

    ETAPE: 

    a) depunerea și înregistrarea la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în vederea prelungirii duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 din Metodologie;

                                                                                                                                                                                                          Până pe 9 iunie 2020

    b) discutarea și analizarea cererilor depuse, precum și comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului de principiu/refuzului privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 din Metodologie;

    Termen: 10 iunie 2020

    c) reactualizarea dosarelor personale, la inspectoratele şcolare, a cadrelor didactice care au primit acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, conform prevederilor art. 61 din Metodologie; verificarea dosarelor şi a situațiilor transmise de unitățile de învățământ, de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar, constituită la nivelul inspectoratului școlar.

    Perioada: 10 – 15 iunie 2020 

    d) verificarea și avizarea dosarelor cadrelor didactice de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;

    Perioada: 10 – 16 iunie 2020

    e) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare.

    Perioada: 18 – 26 iunie 2020